Chakna
18 éves lány vagyok. Gödöllőn élek szüleimmel és 6 testvéremmel. Több állandó betegségem is van, amelyeknek következtében alacsony vagyok, és koromhoz képest testileg éretlen. Emiatt is lehet, hogy már egész kis koromban közel kerültem Istenhez. Azt sajnos még nem mondhatom, hogy "megtértem" legalábbis még nem történt olyasmi, amit ilyenkor mesélnek az emberek (nagy változások az életben és a jellemben) Határozottan szeretnék lelkészként tevékenykedni életem során, és ezért minden tőlem telhetőt megteszek. Állítólag kedves vagyok, vidám természetű és segítőkész. De én erről nem nyilatkozhatok, mert nem vagyok egoista XD
|
Tessalos
Zola egy félénk lány. 15. születésnapon viszont történik valami ami örökre megváltoztatja egész életét. Másnap új ellenség üldözi, viszont új barátot is talál. De mit akarnak töle ezek a furcsa emberek? És miért pont öt szeretnék jobban megismerni? Olvassátok el a történetet hogy megtudjátok :)
|
N.A.H
Naruto immár felnött. 5 év telt el a háború óta, és Konohában semmi sem úgy van mint ahogy azelött volt. Egészen addig, amíg Naruto álma végre valóra válik, és elsöszámú hiperaktívönfejü ninjánk vissza nem változtatja a falut. Felbukkannak olyan szereplök, akiket nem így várnánk, és olyanok is akiket meg igen. FIGYELEM: A történet még a nagy ninjaháború elött kezdett írídni, így annak eseményei nincsenek számításba véve a történetben. Az ANINEWS-ban jelenik meg havonta új fejezet, ott olvassátok.
|
K.H.Reborn
Reborn az olasz Vongola család legjobb bérgyilkosa és azzal a feladattal megy Japánba, hogy Sawada Tsunayoshi házi tanítója legyen. Tsuna egy átlagos lúzer, a beceneve az iskolában "semmirekellő Tsuna". De miután Reborn beteszi a lábát az életébe, hirtelen minden összezavarodik körülötte. Reborn közli a fiúval, hogy ő lesz a következő főnöke a Vongola családnak, mivel az első Vongola főnök leszármazottja, és ezért fel kell készítenie. A módszer igen egyszerű: egy megfelelő pillanatban egy pisztollyal lelövi a fiút, de nem hal meg, mert ez egy különleges fegyver és töltény (Dying Will Bullet), amitől Tsuna meghal, de rögtön újjáéled és minden erejével azon lesz, hogy beteljesítse azt, amit a "halála" pillanatában megbánt. Abban a pillanatban nagyon erőssé és magabiztossá válik és senki se állíthatja meg, amíg nem teljesíti a célját. Ez Reborn módszere, hogy alkalmas maffia vezért faragjon a "semmirekellő Tsunából".Tsuna észre sem veszi, de szépen lassan gyűlnek köré az emberek és kezd kialakulni egy kisebb "család" körülötte. Bár ő mélyen ellenzi és nem akar egy maffia család feje lenni vagy belekeverni a barátait, de később változik a helyzet és Tsuna egyre erősebb és érettebb lesz. De hogy mihez kezd ezzel az erővel…
Forrás az animeaddicts ismertetöje, az animét én az Indavideón néztem, a mangát a Behind-on olvasom.
|
P.O.Tennis
Echizen Ryoma, a fiatal, tehetséges teniszező hazatérvén Amerikából (ahol 4 bajnokságot is megnyert) elsőévesként bekerül a Seishun Gakuen középiskola teniszcsapatába, a Seigakuba. Persze lesznek riválisok és pártfogók, de hamarosan mindenki a szívébe zárja a kissé arrogáns, nem éppen barátkozó Echizent (O-Chibi :D ), a csapat bébijét.
Forrás az animeaddicts ismertetöje, animét az Indavideón nézem.
|
Kuroko N.B
Létezett egy hihetetlenül erős kosárlabda klub, a Teiko Alsó-középiskola egyesülete. Több bajnoki cím és megannyi tehetséges játékosa mellett volt egy öt főből álló csapata, ami messze túlszárnyalta vetélytársai képességeit. Úgy ismerték őket, mint a "Csodák Generációját". Azonban pletykák terjengtek egy hatodik játékosról is, akinek nyilvánosságát homály fedte.
Történetünk a Seirin Magángimnáziumban kezdődik, ahol az új tanév kezdetével a klubok új embereket toboroznak. Amerikából visszatért "óriás" főhősünk, Kagami Taiga azzal a céllal csatlakozik a kosárlabda klubhoz, hogy japán első számú játékosa legyen. Azonban nemsokkal utána megismerkedhetünk a második "törpe" főhősünkkel is, Tetsuya Kurokóval, a Csodák Generációjának misztikus hatodik tagjával. Látszólag semmi tehetsége nincs, de ez a feltételezés rögtön megváltozik az első gyakorló meccsen. Kagami elismeri az alacsony termetű játékost és ígéretet tesznek, hogy Japán legjobb csapatává válnak.
Forrás az animeaddicts ismertetöje, animét is mangát is Behind-on néztem/olvasom.
|
|
|
|
Az Anime |
|
Mi az anime?
Az anime egyszerűen megfogalmazva a japán animációt jelenti. Az anime japán szó, de az angol "animated" kifejezésből vették át japánban.
Az anime technikáját tekintve megfelel nagyjából a hazai rajzfilm fogalomnak. Azonban a kettő minden más tekintetben teljesen különböző!
Az anime nem a nyugati rajzfilmek keleti párja, hanem a mozgóképes médiacsoporton belül az élőszereplős filmek, és a rajzfilmek mellett egy azokkal azonos rangú kategóriát képvisel, amely magyarországon nem ismert.
Az, hogy a japán animációt magyarországon a rajzfilmekkel azonosítják, annak köszönhető, hogy az animáció definíciójában kizárólag a készítésének technológiája szerepel: Az animáció olyan mozgókép, ahol a mozgás illúziójához minden egyes kép fázis külön készül el.
A legtöbb félreértés az anime megítélésével kapcsolatban abból adódik, hogy a nyugati kultúrában a rajzfilmek, tehát animációs filmek a gyerek nézőközönség számára készülnek.
Japánban viszont az anime önálló médiaként tagolódik műfajokra, a nyugati élőszereplős filmeknek megfelelően. Így létezik gyerekeknek készülő, és nem gyerekeknek készülő anime is. ennek a ténynek az ismeretében sok félreértés, és az anime negatív megítélése is elkerülhető lenne a nyugati országokban.
Japánban évente több ezer anime sorozat készül el. A filmstúdiókkal egyenrangú, híres és hatalmas anime-stúdiók működnek, óriási piaccal. így tehát ha valaki japánba utazik, elkerülhetetlen hogy szembetalálja magát az animével, amely a mangák mellett szorosan kötődik a japán emberek életéhez.
Az anime rendelkezik több olyan jellegzetes jeggyel, melyek alapján az is felismeri, hogy japán animációról van szó, aki egyáltalán nincs otthon a témában. Ezeknek a jellegzetességeknek alapja a japán kultúrából és életfelfogásból adódik, amely alapvetően különbözik az európai felfogástól.
A túlidealizáltság, szélsőséges romantika éppúgy a japán életfelfogásból ered, mint a halál, erőszak erősen naturális ábrázolása, vagy akár a szexuális nyíltság, ami még a gyerekeknek szóló animékben is gyakran előfordul.
Európai szemmel sok embernek nehéz ezeket megérteni és elfogadni, nem negatívan megítélni ezt a számunkra ismeretlen szemléletmódot. Az európára jellemző biblikus gondolkodásmód, a dolgok mesterségesen jóvá és rosszá választása, a tabuk jelenléte a keleti világ számára ismeretlen. Ez a fajta szemléletmód alapvetően meghatározza az animét.
A jellegzetes jegyek nem merülnek ki a külsőségekben. A történetek komplexitása és mondanivalója, a karakterek kidolgozottsága nagyon gyakran a filmeket is felülmúlja, természetesen mindez műfaj-, és célközönség-függő.
Nagyon nehéz általánosságban beszélni az animékről, mivel minden anime más. Lehet ugyan csoportokra osztani, mint gyerekeknek és felnőtteknek, vagy lányoknak és fiúknak készült anime, megkülönböztethetünk műfajokat, mint akció, vígjáték, történelem vagy sci-fi. De minél több animét ismer meg valaki, annál nehezebb általános érvényű szabályokat megfogalmazni. Érdemes tehát az animének egy kis időt szentelni, mielőtt elítélnénk vagy beskatulyáznánk.(http://makvirag.extra.hu/Anime/anime_leiras.html)
Az anime (アニメ, ejtése [anime], az „animation” szó rövidüléséből) a rajzfilm általános elnevezése Japánban, a szigetországon kívül a japán stílusú rajzfilmek összefoglaló neve. A műfaj eredeti hazájában több korosztályt is megcéloz, és az élőszereplős filmekhez hasonlóan készülnek az idősebbek számára is például romantikus, komikus, akció- és drámaanimék, sőt erotikus,pornográf tartalmúak is.
Kialakulása
Az anime sajátos formája a mangához képest kissé késleltetve, a második világháborút követő zaklatott lelki világú Japánban alakult ki. Például számos műben megfigyelhető az atombomba gombafelhője. Egyik ilyen az Akira, mely a 80-as évek egyik nagy anime disztópiája, amikorra a feszült társadalmi helyzet bizonyos alkotókból fokozott borúlátást váltott ki. Sokszor jellemző a sötét jövőkép, ami jól kifejezi, hogy milyen mélyen benne él a japán társadalomban a nukleáris csapás okozta sokk. Más rajzfilmek közvetlenül a bombatámadásokat dolgozzák fel történelmi valószerűséggel, példaképp említhető a Hadasi no Gen (はだしのゲン Mezítlábas Gen).
XIX. sz-i fakocka illusztráció
A japán animáció rajzstílusa a japán képregényművészetből vezethető le: a manga, mint rajzstílus a hagyományos japán fametszetekre és tekercsekre rajzolt történetek és kompozíciók stílusát (a sajátosságok nagy részét innen származtathatjuk), valamint az akkori amerikai képregénystílust ötvözte. A női alakok ábrázolásánál a korabeli amerikaiszexideált vették alapul: nagy kék szemű, szőke és karcsú.
Oszamu Tedzuka tekinthető a műfaj egyik atyjának, akinek első fekete-fehér képregényei a megszólalásig hasonlítanak az 1930–1940-es évek amerikai rajzstílusára. Ezeket a jegyeket animációs filmjeiben is átültette, amikben Oszamu egy nagyon vizuális forma létrehozásával kísérletezett. A japán animátorok tulajdonképpen a képregény rajzolási stílusát vitték át az animációs filmekbe. A nagyon alacsony költségvetésegészen egyedi animációs stílus kifejlesztését eredményezte, ahol olyan hatáselemeket alkalmaznak, amelyek szinte észrevétlenül kevés rajzolást igényelnek. Így a mozgás illúzióját, annak elképzelhetetlenné nagyításával ábrázolják: a szereplő szinte mozdulatlan, miközben körülötte egy elmosódott háttér kavarog eszeveszetten. Lassításokat alkalmaznak, vagy hatalmas állókép pásztázásával fejezik ki a drámaiságot, a csend és mozdulatlanság által. Eközben Amerikában a valóságot egyre precízebben visszaadó animációs színvonalat céloztak meg. Így Japánban egy új ábrázolás és látásmód, egy új stílus született.
Ekkora válik el jelentősen a két ország animációművészete. Míg Amerikában és az általában nyugati világban úgy tekintenek a képregényekre és a rajzfilmekre, mint gyerekes szórakozására, addig Japánban mindenki tisztában van vele, hogy a képregények és az animációs film egyes műfajaira a felnőtt tartalom a jellemző. Ez nem csak az erőszakra és az erotikára, hanem a gondolatvilágra is értendő. Egyre filmszerűbb rendezésmód a jellemző, ami jól látható a Neon Genesis Evangelionban vagy a Szentjánosbogarak sírjában (Grave of Fireflies – 1988), ez utóbbi háborús dráma, ami két gyermek tragédiájárólszól, akik elvesztették szüleiket a háborúban.
Az animék manapság világszerte, így Magyarországon is nagy népszerűségnek örvendenek.
Kifejezőeszközök
A mangából átvett érzelemkifejezések
Az anime kialakította sajátságos kifejező eszközkészletét. Nem minden anime él ezekkel az effektekkel, de ha igen, akkor általában ugyanazt értik alatta:
-
Állóképek használata: a jelenet dinamizmusát, drámaiságát fokozza, akár a lassított felvétel az élőszereplős filmeken. A kép kimerevítésével az hangsúlyosabbá, jelentőségteljesebbé válik, mintegy beleég a néző emlékezetébe. (A modern amerikai filmgyártás átvenni látszik ezt a technikát, olyan sikeres filmekben is alkalmazták, mint például a Mátrix vagy a Mission: Impossible 2.)
-
Sebességvonalak: többnyire az állóképek mögött, a háttér helyén láthatók. A mozgás gyorsaságát az amerikai képregények is gyakran vonalakkal jelzik – az animében ilyenkor a háttér helyét teljesen a sebességvonalak veszik át.
-
Szemek: jó és gonosz szereplők közötti megkülönböztetésre is használják, a gonoszoknak általában keskeny szemük van. Például: Icsimaru Gin.
-
Izzadságcsepp: a vígjátékok leggyakoribb eleme. Ha valaki nagyon „lefárad”, vagy kínos helyzetbe keveredik, a feje mellett és felett jelenik meg egy hatalmas csepp. Ez többnyire társul a megfelelő fáradt, vagy döbbent arckifejezéssel, de működik háttal álló, vagy meglepetését titkolni akaró szereplővel is.
-
Super Deformed (SD) vagy más néven csibi: egy-egy viccesebb jelenetnél fordul elő, hogy a szereplő hirtelen átalakul saját maga kicsinyített, gyerekes formájába, és úgy beszél vagy tesz valamit. Ez az alak fokozza a komikus helyzetet, a szereplő viselkedését, tettét a külalakjára is kivetíti.
-
Egyéb gesztusok, jellemző arcok és formák: ilyen a tarkóra tett kézzel való kínos nevetgélés, vagy az idegesség esetén a homlokon megjelenő kereszt alakú, lüktető ér. Ezek általában a hagyományos japán ábrázolásból, illetve a hagyományos színjátszás gesztusai közül alakultak ki és terjedtek el.
Csoportosítás
Az animének rengeteg műfaja létezik, a hagyományos, élőszereplős filmekhez hasonlóan: akció, kaland, gyerekmesék, romantika, dráma, középkorban játszódó vagyfantasy, sci-fi, okkult/horror, erősen pornográf (hentai).
A legtöbb anime átmenetet képez több műfaj között, és ezek több jellegzetességét vegyíti. Így az egyes filmek kategóriákba szorítása nehézségekbe ütközhet. Előfordul, hogy egy animének látszólag egyszerű története van a felszínen, de ezzel egyidőben létezik egy bonyolultabb, mélyebb cselekmény és karakterfejlődés. Szokásos, hogy egy akciódús anime humoros, romantikus vagy akár szívbe markoló elemeket is magában foglal. Ugyanúgy előfordulhatnak egy elsősorban romantikus animében erős akciójelenetek. Nem ritkák azok a történetek, amik látszólag viccesen bugyután kezdődnek, de a végkifejlet drámai, komoly mondanivalóval.
Anime- és manga műfajok
Gyermek:
-
Kodomo: (子供 – gyerek, gyermek) elsősorban kisgyermekek számára készült anime vagy manga, ilyen például a Doraemon.
-
Moé: olyan anime vagy manga, amiben nagyon pajkosak vagy cukik a szereplők, ilyen például a Little Snow Fairy Sugar. A moé önmagában is egy jellemző, tipikus moé szereplő például egy szép, okos, de ügyetlen, szégyellős, szemüveges lány, mint például Mijuki Takara a Lucky Starból.
Fiú:
-
Sónen: (少年 – fiú), azaz elsősorban fiúk számára készített anime vagy manga, mint például a Dragon Ball Z.
-
Szeinen: a sónenhez hasonlít, felnőtt férfiak számára készül, például az Oh My Goddess!. Sokan „hárem anime” címen említik a stílust, mivel a főhős egy tucat szépséges lánnyal „kénytelen” élni, általában a saját házában. Ezt az élethelyzetet gyakran tömik teli fan service jelenetekkel, de a hentai műfajban is találkozhatunk vele.
Lány:
-
Sódzso: (少女 – lány) elsősorban lányok számára készített animék, ilyen például a Fruits Basket. Általában kifejezetten nőies témákat, problémákat vet fel a történet.
-
-
Mahó sódzso: (魔法 少女 – „mágikus lány”) a sódzso alműfaja olyan történetekkel, amikben szerepet játszik egy vagy több, varázserővel felruházott lány, mint például a Sailor Moon. Ritkán, de előfordul, hogy hentai animék is használnak ilyen szereplőket.
-
Dzsoszei: (japánul ’fiatal nő’), olyan anime vagy manga aminek felnőtt nők képezik a célközönségét, ez az egyik legritkább műfaj.
Progresszív: művészfilmek, nagyon stilizált animék, például a Neon Genesis Evangelion, The End of Evangelion.
Elegáns:
-
Bisónen: (japánul ’gyönyörű fiú’) olyan animék összefoglaló neve, amikben nőies, gyengéd, megnyerő és érzékeny alakként ábrázolják a fiúkat vagy férfiakat, például a Fusigi Júgi.
-
Bisódzso: (japánul ’gyönyörű lány’) olyan animék összefoglaló neve, amikben csinos lányok szerepelnek, például a Magic Knight Rayearth.
Szexualitás:
-
Eccsi: (japánul ’illetlen szexualitás’) könnyű szexuális humort tartalmaz, például a Love Hina. Az ilyennél csak szexuális utalás van: kilátszó fehérnemű. Fanservice-nek is nevezzük (mellékes a történetben, és általában a fiúk kedvéért).
-
Hentai (hentáj): (japánul ’abnormális’ vagy ’perverz’) általában nyugaton pornografikus vagy erotikus animét értik alatta. Japánban ezeket poruno vagy ero címen keresik. Például: Moon Light Lady.
-
Sónen-ai: (japánul ’fiúszerelem’) férfi szereplők közötti szerelemre vagy románcra fókuszál, Japánban egyre kevésbé használják ezt a kifejezést, mivel a pedofíliára utalhat, ehelyett inkább a „Boys Love”-ot (BL) használják. Gyakran a sódzso mangák közé sorolják őket, mivel olvasóik legtöbbször fiatal lányok. A stílus egyik jellemző képviselője a Gravitation, Loveless.
-
Jaoi: a sónen-ai erotikusabb változata. Míg a sónen-ai mangákban maximum csókjelenetek vannak, addig a jaoi gyakran tartalmaz részletesen megrajzolt szexjeleneteket. Például jaoi az Ai no Kuszabi, Haru vo Daiteita, Papa to kiss in the dark.
-
Sódzso-ai: (japánul ’lányszerelem’) olyan animére vagy mangára utal, amik női szereplők közötti szerelemre vagy románcra fókuszálnak. A sódzso műfajába sorolják, mivel leginkább fiatal lányoknak szánt animékről/mangákról van szó. Ilyen például a Sódzso kakumei Utena.
-
Juri: A sódzso-ai erotikusabb formája, ugyanaz igaz rá, mint a jaoira és a sónen-ai-ra. A hentai kategória is gyakran tartalmaz juri jeleneteket, mint például a Sexy Demon Queen, mivel többnyire annak is a célközönsége a férfi nézők.
Az anime megjelenési formái
Mahuri nevű animekarakter rajza
A legtöbb animét a következő négy kategória egyikébe lehet besorolni:
-
Az egész estés filmek, amiket többnyire mozikban vetítenek, a három kategória közül a legmagasabb költségvetéssel és a legjobb képminőséggel készülnek. Népszerű anime mozik például az Akira vagy a Chihiro Szellemországban, illetve a mostanában hazánkban is népszerű Ghost in the Shell, és A vándorló palota (szintén Mijazaki Hajao alkotása). Vannak anime filmek, amiket filmes vagy animációs fesztiválokra készítenek, ezek általában rövidebbek és alacsonyabb költségűek. Ilyen például a Téli nap (冬の日, Fuju no hi) vagy Oszamu Tezuka Legend of the Forest c. filmje. Amatőrök is készítenek sikeres fesztivál-filmeket, leghíresebb köztük a Hosi no Koe (Egy távoli csillag hangjai), amelyet Sinkai Makoto és felesége egyetlen Apple gépen készített el több évi munkával. Előfordul még, hogy tévésorozatok epizódjait összeszerkesztik egy filmmé, ez többnyire hosszabb lesz, mint egy átlagos mozifilm.
-
Az anime tévésorozatok rövidebb, valamilyen rendszerességgel televízióban közvetített részekből állnak. Ezek általában rosszabb minőségűek az OVA-knál vagy a filmeknél, mert a produkciós költségek az összes epizódra szétterítve lépnek fel. Az epizódok tipikus hossza 23 perc, hogy reklámokkal együtt éppen kitöltsön egy félórás tévés időszeletet. Egy átlagosan rövid sorozat 26 epizódból áll, de vannak fél szezonos, azaz 13 epizódon keresztül futó sorozatok is. (Vagy még rövidebbek.) Amennyiben egy sorozat nem eléggé sikeres, előfordul, hogy félbehagyják a készítését és 10 vagy 20 epizód után befejezik (például Hime-csan no ribbon,Spirale Kizuna). A legtöbb anime tévésorozatnak van nyitóklipje (opening) és záróklipje (ending), ezek a nagyobb költségvetésű sorozatoknál általában évente négyszer változnak (például Hagaren). Gyakran jellemző az epizódba beszúrt rövid, humoros vagy buta jelenet is („eyecatcher”), amivel a reklámok elejét vagy végét jelzik.
-
Az OVA (Original Video Animation – kb. eredeti videoanimáció); vagy OAV (Original Animated Video) anime gyakran a televíziós minisorozatokra emlékeztet. Az OVA-k többnyire 2-20 epizódból állnak, illetve léteznek sorozaton kívüli („one-shot”) darabok, amik általában rövidebbek egy film hosszánál. Nevüket onnan kapták, hogy eredetileg videón jelentek meg; ma már a
| |
|
|
|
Animevilág |
|
| |
Naruto
Főszereplőink lakhelye Konoha, avagy Hidden Leaf Village, aminek a vezetője a hivatalosan legerősebb és legrangosabb ninja, a Hokage. 12 évvel a történet kezdete előtt egy óriási kilencfarkú rókadémon (Kyuubi) támadta meg a falut, amit az akkori Hokage csak élete árán tudott megállítani, azt is úgy, hogy egy újszülött lelkébe zárta el a démont. Ez az újszülött volt. Uzumaki Naruto, sorozatunk főhőse. Narutot egész gyerekkorában kerülték (mert a felnőttek úgy tekintettek rá, mintha ő lenne a démon, amiről ő nem is tudott), mindig egyedül volt és a tanulás is nehezen ment neki. Emellett az egyes számú bajkeverő is a faluban és állítása szerint egy nap Hokage lesz belőle, ez a célja. Hamar elválik, hogy nem csak a szája nagy és okkal olyan, amilyen.
Forrás az animeaddicts ismertetöje, megnézhetitek reeengeteg helyen, az ahol olvasok/letöltök menüpontban gyakorlatilag bárhova kattonthattok :)
|
One Piece
Történetünk főhősei a Szalmakalapos Kalózok, akiknek kapitánya Monkey D. Luffy, az a fiú, akit Shanks mentett meg évekkel ezelőtt. A fiúról tudni kell, hogy legalább olyan elszánt kalózkirály célját tekintve, mint amilyen ütődött is egyben. Az anime első részében azt láthatjuk, hogy a kölyökkorból immár kilépett ifjú egy szál csónakkal vág neki a tengernek, mindenféle ismeret nélkül, hogy beteljesítse álmát. Kalandjai elején így a felkészültség hiányában nem meglepő, hogy hajója, s kis híján ő maga is odaveszik egy hatalmas örvényben. Az ütődött jellemet azonban sokszor segíti a jószerencse is útján és persze a későbbiekben már meglévő barátok is, így főhősünk célját tekintve percre sem habozik. Luffy a vágyai szerint legalább 10 kiváló emberből álló legénységet szeretne majd maga mellet tudni célja eléréséhez, s majdnem biztosak is lehetünk abban, hogy az anime előrehaladtával sem adja majd ez alá szándékát, de nem is tehetné, hiszen egy hajóra legénység is kell (navigátor, szakács stb.). Hát még a leendő kalózkirály hajójára!
Forrás az animeaddicts ismertetöje, megnézhetitek reeengeteg helyen, az ahol olvasok/letöltök menüpontban gyakorlatilag bárhova kattonthattok :)
|
K.K.Maou
Előfordult már veled, hogy pár erősebb srác, csupán nevelő célzattal a vécébe nyomta a fejed, és akarva-akaratlan lehúztak rajta??? Hát Shibuya Yuurival megesett. Egy furcsa helyre került, mely teljesen a középkori Európát juttatja az ember eszébe. És mire magához tér első- aztán második döbbenetéből, arra is fény derül, még azt sem tudta eddig, valójában ki is ő maga. Ebben az ismeretlen világban ő nem egy egyszerű középiskolás, hanem a démonfaj új uralkodója, s hamarosan azzal a ténnyel is szembe kell néznie, hogy veszélyes ellenségek fenyegetik népét... emberek.
Yuuri furcsábbnál-furcsább kalandokba keveredik, mert mi van akkor, ha a nép szokásait nem ismerve egy számodra hétköznap dolgot cselekszel, viszont ennek az a következménye, hogy eljegyzel egy fiút...?
Hogy éled meg azt, hogy varázserővel bírsz, amiről eddig nem is tudtál? Hogy fogsz tudni hirtelen Maou-ként egy démonfaj királyaként gondolkodni, akinek ellenségei az emberek, miközben egész eddigi életedben te is ember voltál? Teljes világod a feje tetejére áll és helyt kell állnod. Persze ebben segítséged is akad, de minden segítőre kerül egy-egy ellenség is.
Forrás az animeaddicts ismertetöje, föleg a Naruto-kun-on követhetitek.
|
|
|